22 грудня відбудеться засідання виконавчого комітету Черкаської міської ради, на якому члени виконкому розглянуть питання про підвищення вартості за проїзд до 7 гривень.

Ця інформація викликала чимало обговорень серед містян. Дехто погоджується з такою ситуацією, мотивуючи, що перевізники наразі возять напівпорожні автобуси і мають через це великі збитки. Але чимало черкасців категорично проти підвищення цін, бо і самі знаходяться не у кращій фінансовій ситуації.

Свою думку щодо підвищення тарифів та диктування приватними перевізниками цінової політики висловив і громадський діяч Євгеній Глєбов:

“Наразі виконком міської ради готовий винести рішення про підвищення тарифів на перевезення пасажирів до 7 грн.

Одне з Черкаських ЗМІ цікаво пояснює, що обґрунтуванням для підвищення вартості, як зазначається в пояснювальній записці до проєкту рішення, є підняття перевізниками питання про підвищення вартості.

Зрозуміло, що зараз всім важко, зокрема і перевізникам, але є декілька але….

Де обґрунтування вартості проїзду в 5 гривень? Його немає. Чому саме 7 гривень, а не 10? Де обіцяні додаткові автобуси на маршрутах? Наразі замість десяти автобусів на маршруті ледве шість. Де дотримання графіків руху та придбання новеньких автобусів? Тож складається враження, що який тариф для перевізників не постав, він завжди буде «збитковий», бо немає за ними ніякого контролю.

Варто зазначити, що сьогодні громадський транспорт у критичному стані. Чи не щодня у маршруток на ходу відлітають колеса, підвищена аварійність, відсутність кондиціонерів, сервісу тощо.

Разом з тим, не можна не звернути увагу і на ситуацію в країні – малий та середній бізнес “задихається”, великий відсоток людей не працюють, у складній ситуації знаходяться пенсіонери,  закривається сфера послуг, виробництва та багато інших проблем. Чи необхідно саме зараз розглядати питання про підняття тарифу на проїзд?

На мою думку, будь-які підвищення потрібно робити після ретельного вивчення конкретної ситуації та громадської думки.

Переконаний, що єдиним виваженим рішенням виходу з транспортного колапсу було б негайне впровадження транспортної реформи. Без моделювання у реальному часі матриці нашого міста з його транспортними проблемами та опрацювання шляхів їх ефективного вирішення наші гроші і далі будуть зникати у невідомому напрямку.

Насамперед потрібно реформувати КП «Черкасиелектротранс», винайти можливість взяти у лізинг електротранспорт та, можливо, запросити на центральному рівні додаткове фінансування. Думаю, із міського бюджету можливо вже навіть навесні наступного року придбати певну кількість транспорту без відчутного навантаження для бюджету.

Тільки коли буде здорова конкуренція між приватними перевізниками і комунальним підприємством, може йти мова не лише про підвищення тарифів, а й про підвищення якості сервісу перевезень”.

Від admin

Коментарі закриті.