Після декількох місяців вимушеної роботи в онлайн режимі через карантинні обмеження Черкаський ЦОС нарешті відкрив свої двері для відвідувачів. Перед цим була проведена велика робота із забезпечення зручного і безпечного обслуговування як для споживачів, так і для самих працівників центру.
Про це інформують у пресслужбі ТОВ “Черкасиенергозбут”.
Заходи безпеки суттєво змінили Черкаський ЦОС – на кожному робочому столі з’явилися захисні екрани, які запобігають поширенню інфекційних хвороб та сприяють дотриманню соціальної дистанції між фахівцями центру та споживачами.
Обслуговування споживачів відбуватиметься із дотриманням усіх необхідних санітарних та протиепідемічних вимог як з боку персоналу Товариства, так і відвідувачів. Приміщення оброблятимуться та дезінфікуватимуться кожні дві години, персонал працюватиме у засобах індивідуального захисту, зберігаючи соціальну дистанцію.
Відповідні вимоги висуватимуться і до відвідувачів – вхід до приміщення можливий лише за наявності захисної маски, після обробки рук дезінфікуючим засобом та проходження безконтактного температурного скринінгу. Обов’язковою вимогою для доступу споживачів до приміщень ЦОС є відсутність в них симптомів респіраторних захворювань.
Коментарі закриті.