Завершився капітальний ремонт центральної диспетчерської служби ПАТ «Черкасиобленерго». У її підпорядкуванні знаходяться 22 диспетчерські служби відокремлених структурних підрозділів районів електричних мереж та диспетчерська Уманських високовольтних мереж. Саме тут розробляють та погоджують графіки планових відключень і одними з найперших дізнаються про аварійні ситуації.
Про це пише Економіка сьогодення.
Енергопідприємство починається з диспетчерської. Так вважає начальник центральної диспетчерської служби Василь Гребенюк. Нині він надзвичайно щасливий, бо приміщення, яке не бачило ремонту близько 20 років, капітально відремонтоване, обладнане всім необхідним. Замінили стелю, підлогу, меблі, світильники, оргтехніку, встановили кондиціонери.
Окремо облаштували зручну кімнату для прийому їжі та місце для відпочинку.
Провідний інженер групи режимів ЦДС Ірина Дєвляшкіна та її колеги є «допоміжною ланкою» для диспетчерів: готують ремонтні та аварійні режими, розробляють схеми, передають заявки в РЕМ, словом, ведуть підготовку до роботи диспетчера.
– Ми дуже вдячні керівництву обленерго за те, що звернули на це увагу, і тепер ми маємо таке гарне приміщення – світле, чисте, дуже зручне, – говорить вона.
В оновленому та осучасненому приміщенні робота йде куди краще, – наголошують у диспетчерській.
Коментарі закриті.