Пріоритетним напрямком роботи черкаської міської влади є забезпечення належного рівня для навчання та всебічного  розвитку  абсолютно всіх дітей Черкас.  На цьому наголошує міський голова Анатолій Бондаренко, пише Економіка сьогодення.

“Цьогоріч  міська влада спрямувала на розвиток освіти та спорту понад 114 млн грн. Це дає можливість навчальним закладам проводити капітальні ремонти, здійснювати заміну обладнання, створювати для дітей більш комфорті умови. У школах  міста та у гуртках впроваджуються новітні форми  для успішного засвоєння дітьми знань та навичок. Як міський голова, я і надалі підтримуватиму освітянську галузь, бо це – майбутнє нашого міста і держави в цілому, – наголосив Анатолій Бондаренко.

Як інформує прес-служба Черкаської міської ради, з метою забезпечення прав дітей з особливими освітніми потребами на освіту в місті функціонує інклюзивно-ресурсний центр, при департаменті освіти та гуманітарної політики функціонує логопедичний пункт, на якому здійснюється  корекція мовлення близько 650 учнів.

Протягом 2-х останніх років у місті  вирішується питання навчання дітей на базі лікувальних закладів. Департаментом освіти та гуманітарної політики спільно з адміністрацією ЗОШ №7 організовується  навчання маленьких пацієнтів Черкаського обласного онкологічного диспансеру на базі лікувального закладу.

У минулому навчальному році на інклюзивному навчанні в 12 школах міста перебувало 45 учнів. Корекційно-розвиткові заняття проводили 34 фахівці, було введено 28 ставок асистента вчителя.

5 закладів дошкільної освіти відкрили у 2018/2019 навчальному році 6  інклюзивних груп для 13 дітей, з якими працювали 3 асистенти вихователя. У 2018/2019 навчальному році інтегрованим навчанням у 6-ти спеціальних класах 4-х шкіл міста було охоплено 71 дитину.  У новому навчальному році планується відкриття ще двох спеціальних класів (ЗОШ №8, 32), у яких додатково навчатиметься 24 дитини.– 

Багатопрофільним молодіжним центром для дітей з особливими освітніми потребами, у будинку, де вони проживають,  організовано гурткову роботу в  2-х групах для 25 дітей: художній студії та студії декоративно-прикладного мистецтва. Тобто гурток «прийшов» до таких дітей додому.

Гімназія №9 та НРЦ «Країна добра» провели  спільний проект: гімназисти навчали  учнів центру робототехніці, а діти реабілітаційного центру  гімназистів –  жестовій мові.

Протягом останніх років з  метою створення безперешкодного доступу до закладів освіти осіб з особливими освітніми потребами 15 шкіл міста  обладнані пандусами та  поручнями, у  4-х  – обладнані  вбиральні для таких дітей.

Проте, потребує вирішення питання створення безбарꞌєрного простору в усіх закладах освіти. Особливо складним є питання створення умов для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату, адже ці діти мають доступ тільки до першого поверху навчальних приміщень і не завжди можуть користуватися навчальною базою кабінетів хімії, фізики, біології, що безумовно впливає на рівень засвоєння ними навчального матеріалу.

 

Від admin

Коментарі закриті.