Нову послугу запроваджено у Черкаському міському центрі обслуговування споживачів ТОВ «Черкасиенергозбут», пише Економіка сьогодення.
Тепер громадян, які приходять у ЦОС, фахівці ТОВ «Черкасиенергозбут» безкоштовно навчають користуватись електронними сервісами Товариства.
Серед таких сервісів, наприклад, Особистий кабінет побутового споживача, який нещодавно почав працювати на сайті компанії.
“Ми поважаємо наших клієнтів. Головне наше завдання – це створити для споживачів комфортні умови. На сьогодні ще не всі побутові споживачі можуть самостійно розібратись у тому, як працює той чи інший електронний сервіс компанії. Тому ухвалене рішення створити у Черкаському міському центрі обслуговування споживачів ТОВ «Черкасиенергозбут» місце, де фахівець зможе провести для клієнта відповідний майстер-клас для клієнта, – пояснив керівник відділу інформаційних технологій ТОВ «Черкасиенергозбут» Андрій Ланін.
Окрім цього, клієнтів також знайомлять з електронними сервісами оператора системи розподілу – ПАТ «Черкасиобленерго» і показують, як можна дистанційно передавати покази приладів обліку спожитої електричної енергії до структурних підрозділів ПАТ «Черкасиобленерго».
Про нову безкоштовну послугу розповіла адміністратор залу Черкаського міського центру обслуговування споживачів ТОВ «Черкасиенергозбут» Анна Єлагіна;
“Я зустрічаю кожного споживача, який увійшов до Центру, одразу знайомлю його з електронними сервісами і пропоную ними скористатись. Є ще багато споживачів, які про це не чули. Для таких клієнтів проводжу індивідуальне навчання. Процес опанування сервісами напряму залежить від особистого рівня комп’ютерної грамотності окремого споживача. Ті, хто з комп’ютером на «ти» засвоюють матеріал швидко, а для тих, хто у силу різних причин ще не настільки добре володіють комп’ютером, доводиться записувати алгоритм дій на аркуші паперу…”.
Майстер-клас по користуванню електронними сервісами компанії щодня проходить по 15-20 споживачів.
Коментарі закриті.