Цією дорогою щодня вимушені проїжджати тисячі черкащан. На Бидгощській розташовані 5 гаражних кооперативів, вона веде до митного посту «Черкаси-північний» та ще понад 30 підприємств, що базуються в цьому районі. Понад 15 років дорога не бачила ремонту. Є ризик, що і цьогоріч може не дочекатися, інформує “Прочерк“. 

Черкасець Сергій Жук, що живе поруч, придбав гараж у кооперативі «Черкаський» 4 роки тому. Каже, взимку намагається не користуватися автівкою, адже дорога у жахливому стані.

– На цій ділянці неможливо їздити. Тут 200 метрів якихось зробити і питання було б вирішено. А так щоразу засипають осколом, грейдером розрівнюють ями, та все до першого дощу. Потім знову ні пройти, ні проїхати, – говорить власник гаража.

Голова кооперативу «Черкаський» Світлана Хоменко розповідає, що у них – 490 гаражів, сусідній «Колос» налічує тисячу.

– Ця дорога жодного разу не робилася на моїй пам’яті, а я тут більше 10 років вже. Власники гаражів не можуть заїхати через глибоченні ями. Ми порушували це питання неодноразово, але поки – безрезультатно, – говорить Світлана Хоменко. – Нещодавно збиралися із членами кооперативу, з представниками митного посту, аби знайти якесь рішення.

Додає, що ця дорога вивела з ладу не один автомобіль. Черкасець Олександр розповідає, витратив на нову ходову 8600 гривень.

– Де ці гроші взяти, – обурюється водій. – Це просто крик душі. Треба щось робити із цими ямами.

Ще кілька водіїв посміхаються, коли просимо їх оцінити стан дорожнього покриття на Бидгощській. Коли запитуємо, як їм кермувати автомобілем на цій ділянці, відповідають запитанням:

–  А хіба це нормально їздити по обочині?

Цю дорогу мають відремонтувати цьогоріч. Кошти на роботи передбачені у бюджеті розвитку. Однак, за словами депутата міської ради Олексія Романова, є ризик, що до цього об’єкта не дійде черга.

–  Ми знаємо з досвіду, що бюджет розвитку реалізовують зазвичай у межах 70%. Тому нині існує ризик, що тисячі людей, які щоденно вимушені користуватися цією дорогою, точніше тим, що від неї лишилося, так і не побачать нормального покриття, – коментує Олексій Романов. –  Ми ініціювали збір підписів. Нині маємо вже понад 200. За кілька днів прогнозуємо буде понад тисячу, які засвідчать те, що це актуальне питання для значної частини містян.

Він пояснює, що підвищений інтерес до цієї ділянки пов’язаний із тим, що поблизу найбільше в місті скупчення кооперативів. Окрім того тут працює митний пост «Черкаси-північний», до якого щодня прямують автівки сотень підприємств.

За словами начальника відділу забезпечення функціонування зони митного контролю Любов Харенко, ця ділянка дороги – це насамперед «обличчя регіону» для іноземних компаній, які щодня прямують до них.

– Рух на цій ділянці інтенсивний. Кожного дня дорогою, яка роками не ремонтувалася, користується не тільки легковий, а й вантажний транспорт. І попри дотримання норм тоннажності, дорога остаточно руйнується. Ми щороку власними силами відновлюємо цю ділянку, але хотілося б, щоби й влада відповідально виконувала свою роботу, – говорить представниця митного посту «Черкаси-північний».

Підприємство працює тут вже понад 15 років, справно сплачує податки, частина з яких мала б йти на ремонт доріг. Обурюються, що це ніяк не впливає на відновлення покриття.

Митники також ініціювали збір підписів на сусідніх понад 30 підприємствах, які користуються цією ділянкою. Сподіваються, що спільна актуалізація питання допоможе нарешті привернути увагу влади до Бидгощської та звільнить тисячі водіїв від «ямкового» полону.

Від Author 2

Коментарі закриті.