Виникла переплата за електроенергію, спожиту до 1 січня 2019 року? Зверніться до РЕМ або вашого контролера.

Нагадуємо, ПАТ “Черкасиобленерго» відтепер надає послуги лише з розподілу електричної енергії. А постачає, тобто фактично продає електроенергію побутовим споживачам Черкащини, компанія ТОВ “Черкасиенергозбут”. Зняття показників лічильника проводить “Черкасиобленерго”, а розрахунки – ТОВ “Черкасиенергозбут”.

Шановні споживачі, для того, щоб уникнути непорозумінь, просимо вас бути уважними під час оплати рахунків за електроенергію, спожиту в 2018 році та в січні 2019 року.

Увагу потрібно звернути на:

– реквізити отримувача коштів

– ваш особовий рахунок

– період, за який ви проводите розрахунок.

Детальніше про те, як правильно здійснити оплату та уникнути заборгованості, можна дізнатися на сайті ПАТ “Черкасиобленерго”.

Якщо у Вас наявна переплата за електричну енергію, спожиту до 2019 року, Вам необхідно звернутися до Вашого РЕМ або контролера та написати заяву про зарахування відповідних коштів на Ваш новий особовий рахунок в ТОВ “Черкасиенергозбут”.

Для споживачів, які протягом 2017-2018 років отримували житлову субсидію, вищевказані перерахування коштів можливі тільки після розрахунку сум невикористаних субсидій. Згідно постанови Кабінету міністрів України, такі перерахунки виконуються після завершення опалювального періоду, тобто в травні 2019 року.

ЗРАЗОК ЗАЯВИ:

Якщо у Вас виникли додаткові запитання, просимо звертатися до кол-центру ПАТ “Черкасиобленерго” за номерами:

(0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (050) 434-87-87, (067) 690-48-48.

Від Author 2

Коментарі закриті.