У Черкасах триває протест перевізників. Спочатку вони вимагали підвищення вартості проїзду на одну гривню – від 4 до 5 грн, а тепер  – до 8 грн. Причиною цьому, за їхніми словами, є неодноразове підвищення вартості на пальне та відсутність договору з  міською владою. Натомість влада Черкас знайшла альтернативу  – ліквідувати рух автобусів і збільшити кількість одиниць тролейбусів.

Економіка сьогодення вирішила дізнатися у черкаських пасажирів, чи готові вони платити за проїзд більше і який бачать вихід із ситуації.

Аня, дизайнер, 22 роки

—    Я не проти підвищення ціни на проїзд, якщо я буду їздити в нормальних автобусах, і водії будуть возити мене як людину, а не як дрова. Важко сьогодні було викликати таксі, а доїхати тролейбусом навіть не намагалася. Нехай перевізники покажуть свої доходи, щоб підтвердити факт, що справді працюють собі у збиток (хоча, якби це було так, вони давно б припинили свою діяльність). Якщо так і є, то треба вирішувати це питання. Якщо ні, шукати нових перевізників.

 

Руслан, фотожурналіст, 19 років

—    До підвищення ціни на проїзд ставлюся негативно. Немає ніяких підстав, щоб піднімати вартість квитка. Лише на словах, говорять, що не вистачає грошей на бензин для автобусів, але ніяких підтверджувальних документів не надали у ЗМІ і до міської влади. Неймовірно забиті «траліки», дуже злі бабусі, кричать на всіх, що їм тісно і їх давлять. Люди випадають з тролейбусів, не влізають у транспорт, бо там знову ж ті самі бабусі. Одним словом – хаос. Щодо реакції влади, то вважаю, що вона робить недостатньо для того, аби вирішити цю проблему. Логічніше було б негайно розірвати контракти із всіма протестуючими перевізниками, і провести конкурс на їх місця, щоб черкасцям забезпечували комфортний проїзд тільки відповідальні перевізники, а не «знахабнілі буржуа», що ставлять ультиматум сьогоднішній владі і грають на здоров’ї і потребах пасажирів. Усім потрібно на роботу, навчання, а вони вирішили погратись і проявити своє «Я». Це злить.

 

 Яна, студентка, 18 років

—    Я нормально ставлюсь до підняття вартості проїзду. Але якщо зроблять вище, ніж 5 грн , це буде жахливо. Виникали деякі труднощі по дорозі до університету, адже я їду на навчання взагалі з Руської Поляни. Тому доводиться ще по місту йти 35-40 хвилин, а зараз надто холодно. У тролейбуси складно навіть потрапити. Можливо, щоб знайти вихід в майбутньому з цієї ситуації, варто створити муніципальний транспорт або ж перейти повністю на електротранспорт.

 

Святослав, ілюстратор, 20 років

—    Труднощів не з’явилося, як їздив на тролейбусі,  так і їжджу. Щодо збільшення вартості проїзду, я однозначно проти, ціна на бензин зменшується, а перевізники говорять про те, що вартість на пальне зростає, і тому вимагають підвищеної ціни на проїзд. Вихід із ситуації бачу у збільшенні кількості тролейбусів, вони, екологічні та економічні, можуть вміщувати більше людей. А взагалі, якби було де ставити машину і були гроші на бензин, то їздив би своєю машиною і не хвилювався б.

 

 Андрій, громадський активіст, 25 років

—    Я категорично проти підвищення вартості проїзду у маршрутках. Я за збільшення тролейбусного автопарку, створення комунального підприємства, яке надаватиме послуги з перевезення пасажирів і в наявності якого будуть автобуси й електробуси. Хочеться, щоб втілювалися інновації, створювали і впроваджували нову транспортну реформу, запровадили  електронний квиток на прикладі “Картки Киянина”. Проблем не маю, бо люблю ходити пішки, адже наше місто компактне і зручне в цьому плані. Підтримую ідею мера, що бульвар Шевченка – це тролейбусний бульвар. На цей момент вирішенням проблеми вважаю розірвання договорів і заборона виходити на маршрути цим перевізникам. Як аварійний варіант виходуіз ситуації – можливість запросити перевізників з інших міст, що будуть забезпечувати високоякісними і безпечними послугами.

 

Ірина, фрілансер, 29 років

—    Я живу в центрі та працюю з дому, тому не сильно відчуваю труднощі з транспортом. Хіба ввечері після курсів доводиться їхати на таксі. Але це не проблема для мене, бо це всього 2 рази в тиждень. Я позитивно ставлюся до підвищення проїзду на 5 грн (тому що порівнюю громадський транспорт Тернополя і Львова, то черкаський в рази кращий і робота кондуктора теж має оплачуватися). Щодо 8 грн вважаю, що забагато на той стан маршруток, який зараз є. Я не чітко розумію, які там зараз домовленості, але не вважаю 5 грн неприйнятною ціною за маршрутки з кондуктором. Звісно, хочеться, щоб містом не їздили “гробики на колесах”, які загораються, відвалюються колеса і т.д. Мабуть, бачу вихід в тому, щоб заборонити таким старим і вбитим маршруткам возити людей, бо це небезпечно. А укласти договори з перевізниками, які можуть надати послуги на нормальних транспортних засобах.

Наталя, домогосподарка, 49 років

—    Якщо з підвищенням ціни підвищиться комфорт і культура обслуговування, то нехай так і буде. Але 8 грн – це занадто. Переїжджатиму тоді в Київ, там теж 8 грн, але хоч покатаюся більше.

 

Ярослав, викладач, 39 років

—    Як їздив тролейбусом, так і їжджу. Проблем не відчув. А вихід бачу в закупівлі додаткових тролейбусів і виході їх на лінію.  

 Раїса, 48 років, працівник типографії

—    Мене зараз усе влаштовує, людей у тролейбусах не так багато. Чула, що Бондаренко планує просто додатково придбати 20-30 тролейбусів. Так буде найкраще. Можна обійтися взагалі без маршруток , або «пустити» їх на приміські маршрути, адже багато людей з сусідніх сіл добираються щодня до Черкас. Щодо квитків за 8 грн, то це нахабство, люди зі своїми зарплатами не в змозі скільки платити.

Від Author 2

Коментарі закриті.