Минулого року в Черкаському обласному контактному центрі опрацювали 33 868 звернень від громадян. З них більше 24 тисяч зверталися безпосередньо в контактний центр, інші ж – через Урядову гарячу лінію. Найчастіше жителів області турбують питання соціального захисту, отримання пільг чи субсидій. Чимало звернень надійшло і до органів влади Черкащини, відзначають в контактному центрі.

За словами начальника аналітичного відділу при контактному центрі Миколи Шевчука, 12 819 звернень, а це 37,8 % від загальної кількості, стосувалося соціального захисту населення. Найбільш цікавими для населення питаннями були оформлення субсидій, отримання матеріальної допомоги, відміна пільг для деяких категорій населення, невиплата і затримка різних видів соціальної допомоги, а також роз’яснення нових законодавчих норм. Крім того, чимало звернень стосувалися проблем вимушених переселенців, а також учасників АТО та членів їх родин.

– Питання соціального захисту впродовж останніх двох років є пріоритетним для жителів Черкащини, – говорить Микола Шевчук. – Також занепокоєння громадян викликає підвищення оплати за спожиті комунальні послуги та їхня якість, про що свідчить і кількість отриманих нами звернень. Торік їх надійшло майже дві тисячі.

Він додав, що впродовж минулого року у контактному центрі зареєстрували 442 скарги громадян щодо діяльності окремих посадових і службових осіб. Наявність комплексу проблем медичної галузі також обумовила надходження значної кількості звернень з питань охорони здоров’я, частина з яких стосувалася неналежного функціонування державних і комунальних медичних закладів, а також непрофесійних дій лікарського персоналу. Чимало звернень стосувалося заборгованості з виплати заробітної плати чи її затримки.

Торік органи виконавчої влади розглянули 9 739 звернень від громадян та лише 266 заявникам відмовили у задоволенні клопотань, оскільки їх вирішення можливе лише у судовому порядку.

Про це повідомляє прес-служба Черкаської ОДА.

Від Author

Коментарі закриті.