Після кількатижневої боротьби мешканців будинків по вул.Леніна, 2 та вул.Хрещатик, 263 проти будівництва кафе на проблему врешті звернула увагу міська влада. Зокрема, міський голова Сергій Одарич після кількох зустрічей з ініціативною групою, особисто відвідав район будівництва. Сьогодні на офіційному сайті Черкаського міськвиконкому з’явилася інформація, текст якої без змін подається нижче.

Сергій Одарич ініціює призупинення будівництва кафе по Леніна, 2

Міський голова Черкас Сергій Одарич на боці мешканців будинку по вулиці Леніна, 2 та Хрещатик, 263, котрі вимагають комфортного проживання. Задля урегулювання конфлікту жителів, які забороняють затуляти їхні вікна майбутнім прибудованим кафе, та забудовників, мер декілька разів зустрічався з ініціативною групою і особисто перевіряв хід будівельних робіт.

– Я уважно вивчив запропонований проект, – коментує міський голова Сергій Одарич. – Практично за всіма позиціями він відповідає державним будівельним нормативам (ДБН). І за висотою, і за інсоляцією, і за призначенням тощо. Але є одна позиція, яка категорично порушена. Після перевірки кількості посадкових місць в існуючій піцерії та в майбутньому кафе встановили, що проектант і забудовник ввели в оману і міського голову, і мешканців. За їхнім твердженням в існуючій піцерії – 40 місць. Натомість їх 77, та ще на літньому майданчику – 60. Отже, запропонованим проектом грубо порушено ДБН щодо необхідної кількості паркувальних місць – майже удвічі. Більше того, наявних парковок навіть не вистачає на існуючий об’єкт.

На підставі цього за дорученням міського голови до Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю буде направлено звернення про заборону будівництва доти, доки проект не буде приведено у відповідність до Закону.

– Я сумніваюсь, що проектант зможе знайти місця під паркінг – максимум одне-два. А бракує 8-10. Доведеться змінювати проект і зменшувати площу добудови, – наголошує Сергій Одарич.
Варто зазначити, що міська влада нині майже не має повноважень на погодження подібних будівництв.

– Три з половиною роки тому законодавство було суттєво змінено. У міської влади забрали повноваження щодо погодження проектів будівництва, контролю за здійсненням будівництва і прийняттям об’єктів в експлуатацію. Всі ці повноваження передані Міністерству регіонального розвитку і його підрозділу в області – Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю (ДАБК), – коментує Сергій Одарич. – У міста лишилося лише одне повноваження – надання містобудівних умов і обмежень. По суті, ми лише вказуємо забудовнику на ті додаткові обмеження, які є на його земельній ділянці у зв’язку з наявністю мереж і комунікацій. Всі інші умови і обмеження встановлені законодавством. Місто не має права їх змінювати чи встановлювати нові – це корупція і перевищення повноважень.

ДОВІДКА
Розрахунок кількості паркувальних місць:
(Відповідно до таб. 7.6 змін № 4 до ДБН 360-92** «Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.06.2011 № 67)
1). Існуюче кафе – на 77 посадкових місць
літнє існуюче кафе – на 60 посадкових місць
Всього: 137 посадкових місць.
Кількість паркувальних місць: 8 – 10 х 1,37 = 11 – 14 авто/місць
2). Існуючий магазин – площа торгового залу – 222,7 кв.м
Кількість паркувальних місць: 1 – 2 авто/місць х 2,23 = 2 – 4 авто/місць
3). Кафе, що проектується : на 50 посадкових місць
Кількість паркувальних місць:8 – 10 авто/місць х 0,5 = 4 – 5 авто/місць.
4). Торгова площа, що проектується: 111,9 кв. м
Кількість паркувальних місць:1 – 2авто/місць х 1,1 = 1 – 2 авто/місць
Всього: 18 – 25 авто/місць.
При перевірці робочих креслень генерального плану встановлено: кількість запроектованих паркувальних місць становить 12. Питання влаштування інженерних мереж повинно здійснюватися в суворій відповідності до проектно-кошторисної документації на об’єкт.

Від admin

Коментарі закриті.