Пенсійний фонд впроваджує ретроконверсію

Результати роботи головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області за три квартали року, хід упровадження інформаційних новацій обговорили 30 жовтня під час засідання колегії при начальнику головного управління. Про це пише Черкаський край.

Колегію розпочали з приємного: з нагоди професійного свята — Дня працівника соціальної сфери — начальник головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області Світлана Зінник вручила почесні відзнаки кращим працівникам галузі регіону.

Головними доповідачами були заступники керівника головного управління з різних напрямків діяльності.

Перший заступник Анна Вовкогон зазначила, що за дев’ять місяців року призначено пенсію 13 638 громадянам області, проведено 25 700 поточних перерахунків розмірів пенсії. У середньому звернення за призначенням пенсії опрацьовувалося 7,5 дні, звернення за перерахунком пенсії — 6,7 дні.
Проінвентаризовано 377 990 (94,2%) пенсійних справ.

У зв’язку зі зміною структури в управлінні з 2 вересня створено новий відділ з питань призначення пенсій, яким сформовано 744 електронні пенсійні справи, у тому числі 45 — за зверненнями, надісланими через вебпортал Пенсійного фонду України.

Середній розмір пенсії на Черкащині становить 2 690,26 гривень, що на 405,83 гривні, або на 17,8% більше, ніж у цей період торік.
Чисельність одержувачів пенсії через банки, уповноважені на здійснення пенсійних виплат, на 1 жовтня 2019 року становить 266 579 осіб. Їх питома вага у загальній чисельності пенсіонерів — 65,6%, що більше на 3,9% порівняно з минулим роком. Через виплатні об’єкти поштового зв’язку виплати отримують 34,4% пенсіонерів.

Продовжено роботу зі створення віддалених робочих місць фахівців фонду для обслуговування громадян на базі об’єднаних територіальних громад, сільських рад, комітетів самоорганізації населення. Протягом січня-вересня створено 11 додаткових віддалених робочих місць для надання пенсійних послуг, у тому числі п’ять — у відділеннях АТ «Ощадбанк». Усього в області функціонує 57 віддалених робочих місць фахівців головного управління.

Забезпечено постійний контроль за вчасним надходженням пенсійних справ та своєчасністю взяття на облік внутрішньо переміщених осіб.
Спеціалісти управління обслуговування громадян продовжують популяризувати надання послуг через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України. На 1 жовтня на вебпорталі зареєстровано 51 372 користувачі, що на 16% більше ніж на початок року.

Повідомлено 46 233 особам, які отримують пенсію через АТ «Ощадбанк», про можливість отримання електронних пенсійних посвідчень (ЕПП). Прийнято, оброблено та передано для виготовлення ЕПП 9 904 заяви.

Оформлено та направлено до Пенсійного фонду України 90 формулярів на виплату міжнародних пенсій громадянам, які працювали в країнах Балтії, Португалії, Чехії, Королівстві Іспанія, Польщі, Словаччині.

Керівники окремих сервісних центрів поділилися досвідом роботи з наповнення бюджету Фонду, погашення заборгованості та додаткових форм обслуговування громадян, які дозволяють зменшити час обслуговування.

На засіданні проаналізували перші кроки новоствореного відділу ретроконверсії, де вже працюють 16 осіб. Для його функціонування підключено та налагоджено сервер, облаштовано відповідні робочі місця та отримано доступ до сервера Пенсійного фонду України. Фахівці підрозділу здійснюватимуть оцифрування паперових пенсійних справ, завантаження їх до реєстру застрахованих осіб та до інтегрованої комплексної інформаційної системи ПФУ. Це дозволить забезпечити пенсіонерам доступ до матеріалів своєї пенсійної справи в онлайн режимі та поліпшити процес обслуговування громадян. Функціонування електронних пенсійних справ дає доступ пенсіонерам до матеріалів своєї пенсійної справи в будь-якому сервісному центрі, на віддаленому робочому місці (точці обслуговування) Пенсійного фонду України або через мережу Інтернет з використанням засобів вебпорталу електронних послуг фонду.

— Найближчим часом необхідно зосередити особливу увагу на наданні професійних послуг громадянам із використанням сучасних інформаційних технологій, дотриманні законності призначення та перерахунку пенсії, завершенні інвентаризації пенсійних справ, активізації роботи новоствореного відділу з ретроконверсії, — наголосила начальник головного управління Світлана Зінник.

Тетяна КАЛИНОВСЬКА

Коментування та розміщення посилань заборонено.

Комментарии закрыты.