Цього року обласною службою зайнятості укомплектовано 136 вакансій фахівців залізничної галузі

З початку 2019 року від роботодавців Черкащини надійшло 136 вакансій фахівців залізничної галузі, з них всі укомплектовано за сприяння обласної служби зайнятості, пише Економіка сьогодення.

У переважній більшості такі вакансії надходили від ВП Шевченківська дирекція залізничних перевезень РФ «Одеська залізниця» АТ «Українська залізниця», ВП Служби колії Корсунської дистанції колії ПАТ «Укрзалізниця», ВП  Служби локомотивного господарства «Локомотивне депо ім. Т. Шевченка»  регіональної філії «Одеська залізниця», АТ «Українська залізниця» ОЗ СППП ВП «Моторвагонне депо Христинівка» та ін.

Що стосується громадян, які шукали роботу за цією професією, то таких у цьому році було понад 500 осіб. На сьогоднішній день на обліку служби зайнятості перебуває 218 безробітних.

Різні спеціальності оплачуються по-різному, але, чим вище рівень кваліфікації, а, отже, рівень професійних знань та відповідальності, тим вища оплата праці. Крім гідної матеріальної винагороди, співробітники залізниць заохочуються безкоштовним проїздом на електропоїздах, путівками в дитячі табори та санаторії.

Робота залізничника, як правило, пов’язана зі складними умовами: вона здійснюється в будь-який час доби, при будь-яких погодних і кліматичних умовах. Тому за станом здоров’я залізничників регулярно ведеться контроль. Праця залізничника надзвичайно відповідальна, адже вона пов’язана з безпекою великої кількості людей, що вибрали в якості засобу пересування залізничний транспорт. Для того, щоб уникнути порушення графіку руху, поломок транспортних засобів або шляхів та не допустити аварій, потрібно бути уважним, пильним та зосередженим. Крім того, спілкування деяких співробітників залізниці з великою кількістю пасажирів вимагає комунікабельності, стресостійкості і доброзичливості.

До прикладу, машиністи два-три рази на рік складають іспити. Якщо хочете постійно вчитися, йдіть у залізничники. З бригадами регулярно проводяться заняття: обов’язково двічі на місяць. Якщо машиніст має їхати в рейс, він не може не виїхати. А «явки» бувають і на 1.00, і на 4-ту годину ночі. Рух потягів цілодобовий. І машиніст повинен точно прибути на час, зазначений в «явці». Це – як напівармійська структура, бо постійно перебуваєш під навантаженням.

Для того щоб стати залізничником, потрібно пройти навчання в спеціальному коледжі, наприклад в Житомирському професійному політехнічному ліцеї, або університеті (Український державний університет залізничного транспорту), де можна отримати різні спеціальності.

Рівень заробітної плати серед заявлених вакансій в середньому становить 5-6 тис. грн, інформує відділ інформаційної роботи ОЦЗ.

Коментування та розміщення посилань заборонено.

Комментарии закрыты.