Наблизити послуги до людей – одне із головних завдань Пенсійного фонду України. Для цього на веб-порталі електронних послуг Пенсійним фондом впроваджено ряд нових Е-сервісів, орієнтованих на пенсіонерів, застрахованих осіб та страхувальників. Про це повідомив Голова правління Пенсійного фонду Євгеній Капінус під час прес-конференції для журналістів Київської, Чернігівської, Черкаської областей та міста Києва.

Серед уже впроваджених послуг – безкоштовне СМС-інформування, дистанційне отримання довідок з QR-кодом, отримання інформації про страховий стаж, кабінет страхувальника для роботодавців та багато інших корисних можливостей. Завдяки цим сервісам громадяни можуть швидко і зручно користуватися послугами Фонду.

«Найближчим часом ми зможемо надавати основну частину дистанційних послуг через наші веб-ресурси. Крім того, сьогодні ми працюємо над запровадженням нового сервісу – електронної черги. Кожен користувач веб-порталу незабаром зможе записатись на прийом до будь-якого відділення Фонду онлайн. Це дасть можливість зекономити час нашим клієнтам і уникнути черг при відвідуванні наших установ. Ми сподіваємось, що сервіси, над розробкою яких працює Пенсій фонд, будуть корисними для усіх категорій громадян, – повідомив Євгеній Капінус.

Реєстрація на веб-порталі електронних послуг здійснюється з використанням електронного цифрового підпису або за логіном та паролем. Електронний цифровий підпис можна отримати в акредитованому центрі сертифікації ключів, перелік яких є на порталі. Логін і пароль видається в будь-якому відділенні Пенсійного фонду при пред’явленні паспорту та ідентифікаційного коду.

Також спікери повідомили, що нині пенсіонери можуть замовляти електронні пенсійні посвідчення. Такий документ випускається у вигляді платіжної картки. Втім за бажанням пенсіонер може замовити посвідчення і в паперовій формі. Найперше електронні посвідчення виготовлятимуть для тих пенсіонерів, які отримують пенсію в банку, а не на пошті. На електронне посвідчення надходитиме пенсійна виплата, і нею можна розраховуватися будь-де.

Начальник головного управління Фонду в Черкаській області Світлана Зінник поінформувала представників медіа, що в області нині зареєстровано майже 47 тисяч користувачів веб-порталу. Протягом минулого року їх кількість збільшилась на 63%. З початку 2019 року на порталі уже зареєструвалися 2500. Послугою СМС-інформування користуються понад 25 тис. громадян області. Вони отримують повідомлення щодо призначення, перерахунку, припинення або поновлення виплати пенсії, про накопичений страховий стаж та сплату страхових внесків роботодавцями.

«Особливість веб-порталу – це оперативність, а також можливість контролювати свого роботодавця, можливість вчасно отримати відповідні довідки. Реєстрацію краще не відкладати. Питання, які можна вирішити зараз, не завжди вдається врегулювати в майбутньому (наприклад, коли роботодавець уже ліквідований, а підтверджуючі документи відсутні), – наголосила Світлана Зінник.

Вона також повідомила, що під час цьогорічної деклараційної кампанії в області значна кількість державних службовців скористалася можливістю отримати необхідні довідки про свої доходи саме через електронний сервіс пенсійного фонду. Адже це дає можливість споживачам послуг зекономити свій час.

Прес-конференція проходила в рамках прес-туру «Впровадження нових сервісів веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України». Захід проводився за підтримки Проекту Агентства США з міжнародного розвитку «Трансформація фінансового сектору в Україні».

Від admin

Коментарі закриті.