“Уманьпиво” планує поступово виходити на зарубіжні ринки

2beeb7e93f60c6f11025f74c86fe5b59

Пивоварня «Уманьпиво» найближчим часом перейменує назви всіх чотирьох сортів популярної лінійки Waissburg, приводячи їх до стандартів міжнародної пивної класифікації.

Про це пише agroportal.ua.

«З лютого 2019 року в роздрібних мережах можна зустріти Waissburg з новими написами на етикетках: “Світле” тепер стає “Lager”, “Біле нефільтроване” — “Blanche”, “Міцне” — “Special”», а “Червоний Ель” — “Red Ale”. Зміни не позначаться на оформленні етикеток. Уманські пивовари збережуть сучасний, лаконічний і стильний дизайн з великою літерою “W”, який вже запам’ятався споживачам і став символом лінійки Waissburg», — йдеться у повідомленні компанії.

Ще одна причина перейменування сортів «Уманьпиво» — поступовий вихід бренду на зарубіжні ринки.

«Наше підприємство працює за європейськими стандартами пивоваріння. Ми постійно модернізуємо і вдосконалюємо свою продукцію. Нашими напоями цікавляться в ряді європейських країн, де ми ще не представлені, також ми плануємо дистрибуцію в Північну Америку. Цілком логічно змінити назви сортів лінійки Waissburg на міжнародні. При цьому зовнішній вигляд і колірне рішення етикеток не змінюється. Всі, хто в Україні звик до свого улюбленого сорту, обов’язково знайдуть його. А новим покупцям, особливо за кордоном, буде простіше орієнтуватися, оскільки міжнародні назви сортів використовуються по всій Європі і в інших пивних країнах світу», — розповідає СЕО «Уманьпиво» Ігор Кисіль.

Коментування та розміщення посилань заборонено.

Комментарии закрыты.