Науковці кафедри автомобілів та технологій їх експлуатації   факультету комп’ютеризованих технологій машинобудування і дизайну Черкаського державного технологічного університету отримали патент на принципово новий спосіб зменшення аеродинамічного опору автопотягів, а також пристрій для реалізації цього способу.

Про це інформують у прес-службі вишу.

Як відомо, при швидкості руху автопотягу 100 км/год на долання опору повітря витрачається близько 2/3 потужності двигуна. При цьому важливим є лобовий опір автомобілю, але найбільшу частку опору вносить зона розрідження позаду напівпричепу.

Існуючі рішення цієї проблеми або недостатньо ефективні з точки зору аеродинаміки, або не можуть бути застосовані на практиці через обмеження за параметрами вантажу чи габаритів автопотягу.

Винахідники пропонують надлишкове повітря з лобової частини автопотягу направляти в зону позаду напівпричепу. Для цього використовуються спеціальні гнучкі повітропроводи, які розташовуються всередині напівпричепу у верхній та боковій його частинах.

Інноваційна розробка володіє високою ефективністю і не призводить до збільшення довжини автопотягу, що є особливо важливим для Європейських країн. Варто зазначити, що донині відомі аналоги не дозволяли досягти такого результату.

Від Author 2

Коментарі закриті.