Для оформлення субсидії черкащанам треба сплатити майже п’ять тисяч ЄСВ. Це мінімальний внесок за три місяці помножений на коефіцієнт 2. Як його сплатити, розповіла начальник Черкаського відділу обслуговування громадян № 4 Валентина Велько, пише “Сільські обрії”.

Для початку необхідно з паспортом та довідкою про присвоєння Реєстраційного номера облікової картки платника податків отримати довідку ОК-5, ОК-7 у сервісному центрі Головного управління Пенсійного фонду України. Так можна дізнатися, за який період дійсно не були застраховані у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Потім подати до органу Державної фіскальної служби України за місцем проживання заяву про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування або про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування та копію трудової книжки (за наявності); виписку з системи персоніфікованого обліку (ОК-5); копію документа, що посвідчує особу. Далі необхідно укласти договір із органом Державної фіскальної служби України за місцем проживання. Договір набуває чинності з дня його підписання. Потім треба подати звіт про суми добровільних внесків, передбачених договором про добровільну участь, які підлягають сплаті.

До речі, сума сплаченого єдиного внеску за кожен місяць не може бути меншою за мінімальний страховий внесок на дату укладення договору про добровільну участь, помножений на коефіцієнт 2:

(3723 грн × 22 % × 2 = 1638,12 грн)

Тобто, особа, що виявила бажання добровільно сплатити єдиний внесок за три місяці у періоді, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії має перерахувати на рахунки Державної фіскальної служби не менше 4914,36 грн.

Від Author 2

Коментарі закриті.