Для отримання інформації за спожиті послуги водопостачання черкасці можуть використовувати нові сервіси

images (3)

Для правильного нарахування за спожиті послуги водопостачання та водовідведення необхідно вчасно передавати показники засобів обліку. Робити це слід щомісяця з 20 по 30 (31) число. Для зручного та оперативного отримання інформації в КП «Черкасиводоканал» запрацював новий сервіс – передача показників лічильників через Viber таTelegram.

Надіслати показники за допомогою Viber чи Telegram дуже легко. Необхідно зберегти номер +380676277893 на мобільному пристрої, знайти його в програмі Viber чи Telegram та надіслати повідомлення з наступною інформацією:

номер особового рахунку;

адреса (вулиця, будинок, квартира);

поточні показники лічильників холодної та гарячої води;

місце встановлення (кухня, туалет).

Оперативно передати показники водомірів можна через sms-повідомлення. Для цього також необхідно зберегти номер +380676277893 на мобільному пристрої та відправити на нього звичайне повідомлення з аналогічною інформацією.

До того ж, споживачі мають змогу скористатися не менш зручним способом – передавати показники через особистий кабінет на офіційний сайт КП «Черкасиводоканал»  http://vodokanal.ck.ua. Ознайомитися з інструкцією реєстрації можна тут.

Не забувайте й про наш Call-центр. Його номери та графік роботи вказані в кожній квитанції: 38-46-38, 54-32-98, 63-38-35, 093-360-49-21, 050-384-63-85, 067-691-20-05, 067-627-78-92, 067-627-78-93.

Вчасна передача показників лічильників – гарантія вірних нарахувань за спожиті послуги.

За інформацією КП “Черкасиводоканал”.

Коментування та розміщення посилань заборонено.

Комментарии закрыты.