Майже за 200 мільйонів хочуть відремонтувати черкаські дороги

photo (1)

Проте те, що ям у Черкасах більше, ніж асфальту, не скаржився хіба що лінивий. «Вкатати» цьогоріч у дороги міська влада планує майже 200 мільйонів гривень. Сюди входить будівництво, реконструкція, ремонт та утримання доріг. Яким саме вулицям пощастить побачити ремонтників, дізнавалося Громадське.

Якщо точніше, то на утримання та розвиток автомобільних доріг, а також дорожньої інфраструктури з місцевого бюджету передбачають спрямувати 198,6 мільйонів гривень. З них майже 55 мільйонів – це поточні видатки і понад 143 мільйони – капітальні.

Із переліком доріг, що підлягатимуть поточному ремонту, у міськраді ще не визначилися. Тендер мають провести у другій половині травня. Трохи менше половини цих коштів (понад 26 мільйонів) спрямують на фінансову підтримку комунального підприємства «ЧЕЛУАШ» – на проведення термінового (позапланового) поточного ремонту та утримання об’єктів вулично-дорожньої мережі.

Перелік доріг, за які мають взятися капітально, уже відомий. Ми склали рейтинг найвитратніших об’єктів, чия реконструкція обійдеться у понад мільйон.

Реконструкція із застосуванням щебенево-мастильного асфальтобетону вул. Грушевського (від вул. Хрещатик до вул. Одеська) – 1 мільйон 50 тисяч.

Капітальний ремонт вул. Смілянська (тротуар, непарна сторона від вул. Володимира Ложешнікова до вул. Вернигори) – 1 мільйон 192 тисячі.

Капітальний ремонт вул. Сурікова (від пров. Анатолія Пашкевича до залізничного переїзду) – 1 мільйон 245 тисяч.

Капітальний ремонт вул. Сумгаїтська (від вул. Одеської до вул.30-річчя Перемоги) – 1 мільйон 300 тисяч.

Реконструкція із застосуванням щебенево-мастильного асфальтобетону вул. Благовісна (від вул. Грушевського до вул. Можайського) – 1 мільйон 376 тисяч.

Реконструкція узвозу Пастерівський – 1 мільйон 500 тисяч.

Капітальний ремонт вул. Оборонна – 1 мільйон 500 тисяч.

Капітальний ремонт вул. Нижня Горова – 1 мільйон 700 тисяч.

Будівництво вул. Квіткова від вул. Сумгаїтська  до вул. Хоменка – 1 мільйон 877 тисяч.

Реконструкція із застосуванням щебенево-мастильного асфальтобетону вул. Надпільна (від вул. Грушевського до вул. Чорновола) – 2 мільйони.

Реконструкція із застосуванням щебенево-мастильного асфальтобетону вул. Чорновола (від вул. Бидгощська до просп. Хіміків) – 2 мільйони 450 тисяч.

Капітальний ремонт вул. Хоменка – 2 мільйони 733 тисяч.

Реконструкція вул. Героїв Дніпра (від вул. Богдана Хмельницького до вул. Сержанта Смірнова) – 3 мільйони 556 тисяч.

Капітальний ремонт вул. Смілянська (від вул. 30 років Перемоги до межі міста) – 3 мільйони 976 тисяч.

Реконструкція вул. Героїв Дніпра  (від вул. Сержанта Жужоми до вул. Богдана Хмельницького) – 5 мільйонів 963 тисяч.

 Реконструкція із застосуванням щебенево-мастильного асфальтобетону бульв. Шевченка (від вул. Небесної Сотні до вул. Припортова) – понад 6 мільйонів.
Капітальний ремонт вул. Надпільна (від вул. Можайського до вул. М. Грушевського) – 7 мільйонів.
Капітальний ремонт вул. Симиренківська (від вул. Чигиринська до вул. Гетьмана Сагайдачного) – понад 7 мільйонів.

Капітальний ремонт вул. Першотравнева – 7 мільйонів 879 тисяч.

Реконструкція вул. Сумгаїтська (від межі міста до Одеської) – 8 мільйонів.

Реконструкція із застосуванням щебенево-мастильного асфальтобетону бульв. Шевченка (від вул. Лазарєва до вул. Небесної Сотні) – 8 мільйонів 567 тисяч.

Реконструкція із застосуванням щебенево-мастильного асфальтобетону бульв. Шевченка (від вул. Припортова до вул. Різдвяна) – 9 мільйонів 834 тисяч.

Найдорожчими дорогами у місті будуть бульвар Шевченка та вулиця Героїв Дніпра.

Реконструкція ділянки по Героїв Дніпра (від вул. Сержанта Смірнова до вул. Козацька) обійдеться у 39 мільйонів 821 тисяч. Тут уже стартували роботи.

На капітальний ремонт бульву Шевченка від вул. Університетської до вул. Можайського тільки оголосили тендер. Замовник (департамент архітектури та містобудування) очікує вкласти в дорогу 34 мільйони 180 тисяч. Хоча у бюджеті на 2018-ий на цю ділянку бульвару передбачили тільки 600 тисяч.

За словами координатора Черкаської області у сфері електронних закупівель Артура Чемириса, такий кошторис витрат на дороги є більш реалістичним, ніж торішній. Якщо до бюджету міські чиновники й депутати не внесуть зміни у частині видатків, то ремонт цілком можуть профінансувати у заявленому обсязі. Із тендерами на ремонти доріг теж, як правило, не виникає проблем.

«Тендерні процедури здебільшого відбуваються успішно. Винятком на разі є тендер на будівництво вулиці Квіткова, що був відмінений. Ну а стосовно реалізації, то тут уже питання важко піддається прогнозу. Ніхто не застрахований від повторення ситуації з бульваром Шевченка (ред. – його ремонтують ще із 2016 року), але я думаю, що були зроблені певні висновки. Тому за наявності політичної волі все виглядає досить реалістично. Якість робіт судити не берусь», – зазначає Артур Чемирис.

Коментування та розміщення посилань заборонено.

Комментарии закрыты.