Вже цього тижня на мосту через річку Дніпро підрядна організація, яка виконує його поточний середній ремонт, збільшила майже вдвічі кількість працівників та пришвидшила темпи ремонтних робіт, пише ЕКОНОМІКА СЬОГОДЕННЯ.

Ремонт проїжджої частини мосту через р. Дніпро на автодорозі Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань на ділянці км 23+068 біля Черкас підрядне підприємство ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» розпочало 19 червня. Наразі ремонтники відфрезерували старе асфальтобетонне покриття на правій стороні мосту та приступили до розбирання захисного та вирівнюючого шару бетону на проїзній частині мосту.

Від старого захисного бетонного шару покриття вже очищено 3 прогони мосту з десяти або понад 1300 кв. м покриття. Також очищено від сміття та бруду більше 700 кв. м робочої зони мосту. Буде проводити покриття оголеної арматури захисним  антикорозійним складом перед встановленням опалубки.

Підрядне підприємство ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» вже замінило 3 старі залізобетонні плити на розчищеній прогоновій будові мосту, закупило і привезло деревину для встановлення опалубки для подальшого бетонування монолітної залізобетонної плити, вже заготовлено антикорозійні та адгезійні матеріали для оброблення та захисту арматури та існуючого покриття від корозії та руйнування, у виробника вже замовлено необхідну кількість арматури та закладних оцинкованих деталей для армування залізобетонної монолітної плити. Також у підприємства-виробника підрядник замовив виготовлення металевих деформаційних швів для укладання їх між стиками плит.

Наразі кількість працівників, задіяних у ремонтних роботах на мосту майже вдвічі збільшено до 34 осіб, які працюють у дві зміни вдень та вночі. Цього тижня підрядна організація збільшила кількість техніки, яка працює на мосту, було доставлено навантажувач, дизель-генератор, штроборіз, поливально-миюча машина. До того на ремонті мосту було задіяно 2 самоскиди, екскаватор, кран-маніпулятор, зварювальні та газорізальні апарати. Підрядне підприємство ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» й надалі залучатиме свої ресурси та місцевих субпідрядних організацій для пришвидшення темпів ремонту мосту.

Наразі керівництвом Служби автомобільних доріг у Черкаській області та Черкаської облдержадміністрації робляться кроки для пришвидшення темпів ремонтних робіт на мосту та надолуження згаяного часу. Складено та відкориговано графік ремонтних робіт на мосту, який затвердили представники підрядного підприємства ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ», Черкаської облдержадміністрації та Служби автомобільних доріг у Черкаській області.

За дорученням голови Черкаської ОДА, щоранку на мосту відбуваються оперативна нарада за участі його заступника-куратора напрямку розвитку автодорожньої галузі Костянтина Омаргалієва, Служби автомобільних доріг у Черкаській області, підприємства-підрядника та представників Громадської ради при Службі автодоріг області.

Як зазначив начальник Служби автомобільних доріг у Черкаській області Владислав Демиденко, всі ремонтні роботи по проїзній частині мосту та дамби планується завершити до кінця жовтня 2017 року.

Головний інженер ТОВ «АЛЬТКОМ» Іван Якімович, сподівається, що всі роботи вдасться завершити вчасно, як це передбачено графіком надання послуг. За його словами, об’єктивною причиною затримки робіт стали питання з організації робіт на мосту та допуску фахівців та техніки на цей стратегічний об’єкт, а також переміщення техніки з Києва до Черкас.

Для забезпечення технології виконання робіт, автомобільного сполучення та роботи технологічного транспорту, розпорядженням голови Черкаської облдержадміністрації Юрія Ткаченка запроваджено графік проїзду легкових автомобілів, вантажного автотранспорту повною масою до 5 тонн та рейсових автобусів на період ремонту мосту.

Рух по мосту для вищевказаних транспортних засобів буде здійснюватися у спеціально відведений час:

–         з 6.00 год. до 9.00 год.,

–         з 16.00 год. до 19.00 год.

Від Author 2

Коментарі закриті.