Запроваджено нові форми реєстраційних документів для отримання ЕЦП

85fee315368c43213bf89ae1ab8ba29051a4942b

Державна податкова інспекція у м. Черкасах повідомляє для платників, які бажають отримати чи поновити електронний цифровий підпис, що наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 29.06.2017 №88 «Про затвердження форм реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису» затверджено нові форми реєстраційних документів:

- Договір про надання послуг електронного цифрового підпису;

- Реєстраційна картка (для юридичної особи);

- Реєстраційна картка (для фізичної особи/фізичної особи – підприємця);

- Додаток до Реєстраційної картки;

- Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа;

- Додаток до заяви про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.

Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набувають чинності з 10 липня 2017 року.

Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС до 07.07.2017 включно.

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі «Реєстрація користувачів» за посиланням: https://acskidd.gov.ua/r_kor.

Коментування та розміщення посилань заборонено.

Комментарии закрыты.