У рамках стратегічного напрямку «Ми змінюємось!» Ощадбанк пропонує клієнтам оцінити роботу відділень нового формату, інформує прес-служба Ощадбанку.

Клієнтам, які користуються послугами відділень нового типу, пропонується можливість оцінити якість роботи цих відділень, а саме:

– проставивши оцінку в автоматичному режимі телефонного дзвінка, який буде адресовано клієнтам на наступний день після користування послугою у відділені;

– відправивши безкоштовне SMS-повідомлення з цифрою під час або одразу після отримання послуги у відділенні.

Безпосередня участь клієнтів у реформах обслуговування є вкрай актуальною для банку – це надасть можливість оперативно реагувати на будь-які відхилення в якості обслуговування.

– «Модернізуючи наші відділення та підхід до обслуговування, ми маємо знати думку тих, для кого ми все це робимо, – наших клієнтів. Ця опція дасть можливість оперативно слідкувати за якістю роботи установ нового типу. А володіючи інформацією, ми матимемо змогу оперативно впливати на хід проекту зі вдосконалення відділень. Для нас дуже важлива ваша оцінка. Отже, ми запрошуємо клієнтів до активної співпраці, – наголосив директор департаменту електронної комерції та платіжних засобів Ощадбанку Володимир Москаленко.

Відділення Ощадбанку нового формату – це не лише сучасний дизайн приміщення, а й нові стандарти якості обслуговування. Ощадбанк приділяє особливу увагу навчанню й підвищенню кваліфікації персоналу, адже ми працюємо для людей і розуміємо, що кваліфікований і клієнтоорієнтований персонал такий же важливий в роботі банку, як сучасні технології та інновації.

Для зручності клієнтів у кожному відділенні нового формату буде розміщено детальну інструкцію.

 

Від admin

Коментарі закриті.